Jag har tråkigt...

ja, hej... rubriken säger allt. har egentligen inget intressant att skriva om, bara har inget att göra... sorry. haha.
asså... irriterande. när man väl är utan läxor en kväll, så har man tråkigt i alla fall... om det hade varit lite fler bra grejer på tv hade det varit lite mer najs, men det är typ ishockey på 5an, och top model börjar inte förrän om typ 20 minuter (fan vilken jävla tv-tönt jag är....) men efter top model (och när ishockeyn har slutat dvs) är det "sverige pussas och kramas". missade första avsnittet, men har sett klipp på youtube, ovch det är sjukt roligt (i alla fall det jag har sett) så det ska jag definitivt kolla på. :D

men... nu ska jag typ vänta lite mer... ingen idé att typ somna nu eller nåt, för jag ska ju ändå kolla på top model snart.

hörs senare iaf. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0