Jag har vaknat... tror jag.

tja!

ja... ehm. dagen har varit ganska seg.
gårdagen var rätt najs, vid vissa tillfällen... fast jag märkte att jag inte var så jätte-"på" på att festa... men det blev kul efter ett tag. kom massa människor, vi lyssnade på musik och snackade, och hade kul. :) babblade om djupa saker gjorde vi massor... haha. :P det var typ det kvällen gick ut på. 
 
vaknade imorse vid typ 9 nångång tror jag... gick upp, åt lite frulle, var trött. (hade typ inte lyckats få nån sömn)
vi satt och snackade ett tag vid frukostbordet, och åt... och fotade lite... haha. sen vaknade fler folk, och sen åkte fler folk hem... tillslut var det bara jag, A och hennes killkompis kvar. vi var jättetrötta, och satte på en film på datorn, "Pick of destiny" (Tenacious D-filmen) har sett den med A förut, men den är asnajs, och vi hade inget att göra... sen kollade vi även på "Donnie Darko" (YES! äntligen fick jag se den, har ju velat se den jättelänge, men inte kunnat se den nånstans... finns inte ens i videobutiken :/) den var i alla fall asbra!
sen var det nästan dags för mig att åka hem... var ju tvungen att gå ut med hunden på eftermiddagen. men jag hjälpte till och städa lite och åt lunch/middag innan jag åkte.

kom hem för lite mer än en timme sen... gick ut med hunden, och nu sitter jag vid min dator i sängen och mumsar gottigt... :P

nu ska jag chilla i sängen resten av kvällen, kolla tv, sitta dator... ta det lugnt helt enkelt.
skriver mer senare. kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0