Långa bad och "Saw" i sängen...

Tja. efter det att jag skrev sist somnade jag i sängen... haha. sov väl några timmar, till typ... 19.30 kanske? nånting sånt. asnajs. :) fast det blev lite jobbigt och äckligt efter ett tag, så jag gick upp. sen gjorde jag inte så mkt... juste, typ vek kläder och plockade in mina egna kläder som nu bildat en vacker stor hög på min fotölj... hehe. sen fixade jag med lite andra grejer, och nyss var jag ute med hunden. faktiskt skönt med lite frisk luft efter att ha legat i sängen och svettats... :P haha.

nu ska jag gå och ta ett bad. skööönt. :) sen har jag hyrt filmen "Saw". har alltid velat se de filmerna, men har bara aldrig gjort det, så nu när resten av filmtittarskaran (min styvpappa, lillasyster och lillebror) ska kolla på "Terminator" (en film som jag INTE vill se, hatar Shwartzenegger...) så passar jag på att kolla på en egen film på laptopen... men som sagt. nu ska jag i badet. :P

HAHAHAHA! såg nyss ett asroligt klipp på en av mina lärare och hans typ... band med i taland 2008. HAHAHA... shiet asså... men jag länkar tyvärr inte... känns lite dumt. :P men ändå: HAHAHAHAHA!

hörs senare, antingen innan eller efter filmen, eller båda. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0