Måndag

tja. har inte riktigt tid att skriva, med tanke på allt jag måste göra... men, men.
började dagen med ett prov (wohoo) i svenska. det gick väl okej... eller, man vet aldrig... 
men iaf... sen var det lunch, och A hade köpt en massa mat till oss (mig, henne och J) så vi satt och åt av den tillsammans. gottig sallad med kyckling och fetaost. :) satt och åt med fingrarna... hade inga bestick, haha. knasungar. :P jag lyckdes få i mig lite mat (hade inte kunnt äta på morgonen, lillasyster har ju varit sjuk, och det kan hända att jag fått i mig smittan... vilket jag antagligen har). sen var det engelska, och vi typ... gjorde inte mkt. bara övade lite grejer...
sen mentorstid... sen kultur och idé... vi fick tillbaka proven vi skrivit. och jag är väldigt stolt. :) 1 poäng ifrån maxpoäng, alltså MVG. :D :D :D glad.
efter lektionen var jag väldigt snäll och lät en kille i klassen kopiera mina papper till provet i idrott imorn... tog typ lång tid, eftersom det var så jävla många papper... men men. :P sen åkte jag hem, och nu är jag hemma. har ätit 2 pannkakor och har ont i huvudet och måste plugga. inte bra.

nä... borde verkligen börja plugga nu. men kommer typ dö. men aja... måste ju iaf.

hörs senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0