Min nya/gamla(?) kärlek

Här är några klipp från filmen "Tenacious D". den handlar såklart om tenacious D. haha. :P eller, det KANSKE inte var EXAKT så det gick till... men NÄSTAN? jag vet inte. den e najs iaf, och det är de också. LÖÖÖV <3 Jack Black e så söt... haha. även om han säkert av vissa anses som allt annat än söt (vilka nu det är, kan man aldrig veta). :P
men iaf. så jävla sköna snubbar, sä jävla sköna låtar, så jävla skön film.

för er som vill se filmen så varnar jag för att det kanske finns lite spoilers och grejer med här... men inte mkt i såna fall... :P

 

 

 

 

 

jaa... så najs. inte för alla kanske, men för mig. :) I like it. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0