Morsning korsning

tja på er. har nyss vaknat...
hur mår ni?
jag har lite ont i magen, men annars är det väl bra. :) 
trodde jag skulle sova mycket längre idag, eftersom jag gick och la mig vid typ 03.30, men jag är faktiskt pigg. :P hihi. 
kom på att jag har massa plugg... inte najs. måste plugga inför idrottsprovet (och till det har vi fått typ 50 000 papper att läsa), och så måste jag skriva klart och färdigställa träningsdagboken... sen tror jag att jag borde bygga lite på mitt projekt i contemporary... NEJ! jag skulle ju ha frågat i onsdags om jag kunde låna en limpistol... nu kan jag ju inte bygga ihop nåt iaf... bajs. 

nu chillar jag iaf i sängen och kollar på scrubs. :) sen får vi se vad som händer. det händer nog inget speciellt nu i helgen, men nästa helg blir det party! :D NAAAJS...

hörs senare. <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Heej! Är allt bra idag?

2008-04-05 @ 10:55:07
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Lina

hej på dig. jaa, allt är bra med mig idag. hur är det med dig då? :)

2008-04-05 @ 14:40:18
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0