När det väl är helg är nya sovvanor irriterande...

jag är SJUKT trött just nu, och klockan är inte ens efter 12. det är knäppt.
brukar aldrigt bli trött såhär tidigt annars, oftast, och SÄRSKILT inte på helgerna... men nu har jag ju börjat gå och lägga mig tidigare på vardagarna (av någon oförklarlig och konstig anledning) så nu har kroppen vant sig vid det och vill att jag ska sova nu, tydligen. men jag vill inte sova... även om det skulle vara sjuuhuhukt najs att sova just nu. men det är ju helg förfan. då kan man ju inte gå och lägga sig tidigt vafan... fast det kan man... men ändå inte. åh, jag är naturligt flummig... försök inte ens förstå er på mig ibland... är konstig, så är det bara.

men... tror jag ska gå och lägga mig, annars kommer jag nog antagligen somna på laptopen och så kommer ni nån gång kunna se ett inlägg som ser ut ungefär såhär: bgkslhbm eädtv,kklmvv, ö (osv, osv...) på grund av att jag... ja, har somnat PÅ laptopen...
men jag ska inte besvära er med att försöka fårstå kryptiska meddelanden med underliggande meningar... jag ska sova. vad lamt. men ändå...

så. gonatt på er! sov gott, när ni väl somnar... om ni nu inte redan somnat, det kanske bara är jag som tycker det är tidigt egentligen? vet inte... aja. gonatt.

kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0