OFF

VARNING FÖR DEPRIMERANDE INNEHÅLL SOM KAN FÅ ER PÅ DÅLIGT HUMÖR! läses på egen risk.

asså... jag känner mig helt off just nu. orkar inte plugga mer, orkar inte vara vaken och göra ingenting... för idag är verkligen en sån där dag som bara är skit av ingen somhelst anledning. jag är trött, likgiltig, och bara off helt enkelt. jobbigt. jag har sådana dagar, det har väl antagligen alla? jaa... det är jobbigt iaf. det är liksom grått och tråkigt alltihop just nu. vill bara att den här dagen ska vara över så jag kan vakna imorn på ett bättre humör.
det går verkligen inte att göra nåt åt mitt humör just nu. sen är det väl många saker som spelar in på det också, t.ex. att det är en speciell vecka, och att jag började dagen med att plugga något jag inte tycker är roligt i flera timmar (bådar inte gott) och sen att jag typ inte ätit nånting idag, och dessutom att vädret är tråkigt, och att nästan alla andra familjemedlemmar är nån annanstans och det är typ alldeles tyst här. inte för att det skulle bli bättre av ljud, men ändå... dessutom känns det lite som om jag håller på att bli sjuk, vilket inte får hända! åh, irriterande. 

jaa... ska väl äta iaf... vad som nu finns att äta här just nu... och sen ska jag väl ut med hunden... som sagt.

<3 

 

Kommentarer
Postat av: Marielle

hoppas det blir bättre snart!
har du tips om vad man kan besöka i london? åker imorn och vill gärna ha tips ifall du vet ngt =)

2008-04-06 @ 17:01:20
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Lina

tack. det blir nog bättre till imorn iaf. :)
nää... tyvärr har jag inte det. har aldrig varit i london, så jag har inte så stor koll. men man kan ju alltid försöka hitta lite info på internet... ? kram på dig.

2008-04-06 @ 17:20:52
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0