Onsdag... humm

tja! idag har varit en rätt jobbig dag i allmänhet... men ändå helt okej. :P haha.
vaknade, gjorde mig i ordning, och åkte till skolan, som varje annan morgon i veckan.
hade bild, och sen form, och då skissade jag massor, fixade en mall för en form av en människa jag skulle skära ut i frigolit, sen skar jag ut människan i frigolit... sen klippte jag en likadan form i papper som jag ska limma fast på frigolitgubben... haha. jag hade frigolit över hela mig sen, och över hela golvet, för det smular så galet mkt när man skär, och dessutom var jag tvungen att sandpappra den, och då blev det jättemycket frigolitdamm. jag fick det typ i näsan och grejer... inte najs alls. haha. 
sen var det design... då var vi alla jättetrötta som vanligt...
vi skulle redovisa våra lusthus. det gick väl bra... inte nåt speciellt precis...
sen fick vi en ny uppgift redovisad, som vi tydligen ska ha gjort klart redan nästa gång typ... våra lärare är tidsoptimister så det skriker om det... lite jobbigt. men aja... :P vi ska göra en egen logotyp för ett påhittat företag typ... dessutom ska det vara i art noveau-stil. har inte bestämt mig vad jag ska göra än, men det får vi se...

sen stannade jag med A en stund, för jag var sjukt trött och orkade inte göra nåt annat än att sitta och vänta... men gick efter ett tag iaf... hade sjukt ont i huvudet och var astrött...

när jag kom hem åt jag mat, och sen gick jag ut med hunden... nu sitter jag här och är trött som vanligt typ...

orkar inte göra nånting.

skriver mer sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0