Onsdag

hej hej...
dagen har vart ganska chill egentligen, men ändå jobbig. hela bildlektionen satt vi typ bara och snackade idag (inte för att vi var "olydiga", utan för att vår uppgift var att snacka, haha) för vår lärare var sjuk, så vi fick reda på vår uppgift, vilket var att vi ska framställa något slags konstverk under temat "gränser". så det vi skulle göra idag var att diskutera vad vi tycker att gränser är för nåt. vi satt i en liten grupp, jag, A, J och C. vi flummade ut rätt så mkt i vår diskussion... hihi. det var rätt så kul. :P 
sen på formen gjorde vi i princip samma sak, haha. nä, men man kunde välja att sätta ihop bild och formuppgifterna till en uppgift, om man tänkte använda form till sitt arbete i bilden, och jag valde att göra det, så jag satt och skissade lite på min idé. sen satt vi och snackade ännu mer.
 sen skulle vi till f*cking Nationalmuseum igen. vi har varit där typ 5000 ggr redan, så det var nog ingen som var särskilt pepp på att åka dit... men aja.
väl där fick vi en uppgift, som man behövde skriva och skissa av några konstverk i. men en vakt kom och sa till oss att man inte fick ha med sig pennor in till utställningen :/. HAHA. så vi var tvungna att gå runt på utställningen och memorera det vi såg, och sen sätta oss utanför och skissa. helt sjukt ju. :P XD haha... men jag ska kolla lite mer om det på internet senare istället...

har haft ont i huvudet ett tag nu... men det har gått över. kollade nyss på Vänner, och nu är det so you think you can dance.

skriver mer senare. kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0