Onsdag

tja.
vaknade imorse och kände att jag inte orkade gå upp... låg lite för länge i sängen, men sen gick jag upp i alla fall... åt frukost (har inte gjort det på några dagar), gjorde mig i ordning och gick...
åkte till skolan, och kom typ en kvart försent eller nåt sånt... sen satt jag typ och var rätt död hela bildlektionen, kändes som jag hade feber, höll på att brinn upp, och jag mådde inte bra... men vi typ satt och snackade och så... gjorde inte så mkt. sen var det lunch, och sen form. då satt jag mest och typ skissade och tänkte, och var fortfarande död.
sista lektionen var design, då vi gjorde klart våra lusthus. mitt blev väl bra, men det känns som det inte alls var lika avancerat som vissa andras...
i slutet av dagen var jag... slut helt enkelt. åkte hem, åt mat, och nu ska jag snart ut med hunden. sen ska jag typ dö ett tag, och återuppstå lite senare... om jag har tid att dö dvs.

lägger ut bilder på hur mitt lusthus blev tillslut lite senare... har inte tid med det nu...

hörs sen. kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0