Onsdag...

tja. dagen har varit... ja. typ konstig på nåt sätt... men ändå som vanligt. :/
vaknade hos A vid typ 7, gick upp, frös, satte på mig kläder, åt frukost och chillade lite, sen gick vi ut med hunden och jag frös ihjäl, och sen åkte jag död till skolan.
hade bild, och sen form, och jobbar med samma uppgift i båda ämnena, så jag jobbade på den i princip hela dagen. pickade mig själv i fingrarna när jag formade hönsnät. det är farliga grejer det där asså... :P
sen vaknade jag lite... och var lite mer up-beat resten av dagen. (antagligen mkt på grund av allt jävla socker jag stoppade i mig...)
sen hade vi desig, och ritade loggor. gick bra till slut. :)
och sen slutade vi, äntligen. och jag åkte hem...
nu har jag nyss varit ute med hunden, och ska sätta mig och plugga, igen. usch. orkar inte mer plugg, men jag har ju prov i naturkunskap imorn, så jag har inget val. har nämligen ingen koll alls vad det handlar om... eller, jag vet vad vi ska ha prov på, jag vet bara ingenting om det vi ska ha prov på, så jag måste plugga...

kommer väl sitta med det i princip hela kvällen. WOHOO! eller inte. :/

aja... hör av mig lite senare... vet inte när, men senare....

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0