Ööhum...

sitter här och tänker, tillsammans med A. vi funderar. eller... ja, jag funderar... och kanske lite hon också. vet inte.
kan fortfarande inte berätta nåt... men... iaf. det är konstigt. det är klurigt, det är jobbigt. och jag fattar typ inte ett skit. får ingen klarhet i det what so ever... och det är irriterande. bara så ni vet.

nej... nu får jag nog sluta... vill ha rätt, vad jag nu tror är rätt, om jag ens tror nåt alls... jag tror olika saker hela tiden... ena stunden tror jag en sak, och den andra stunden på en annan... men jag vet ju såklart vad jag vill ska vara sant... men jag vet inte om jag tror på det längre... är bara det. är så osäker... fan. jobbigt. men jag ska fan ta reda på det jag inte vet. på ett eller annat sätt... snart. förhoppningsvis. 

sorry... ska sluta vara konstig och lämna er ifred... haha. förlåt... 

nä. nu ska jag nog sätta på tv:n snart... vänner börjar inte förrän om typ... 50 minuter? tror det... sitter väl vid datorn och gör lite grejer till dess då...

kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0