Orkar inte mer... TRÖTT PÅ PLUGG!

hej. sitter fortfarande och pluggar till idrottsprovet. men nu har jag verkligen börjat tröttna. :/ man blir så intängd efter ett tag när man sitter och kollar i en massa pappren och highlightar det man tror är viktigt, samt skriver ner det allra viktigaste... jag blir så trött på det efter ett tag att jag inte kan koncentrera mig. och då blir det ju liite svårt att försöka hitta det som är viktigt.. :P
så pauser ibland är bra. och som ni kanske märkt har jag tagit en liten paus nu. men måste fortsätta snart igen. har typ... kommit ugenfär halvvägs, och då menar jag nte med att plugga, utan bara med att förbereda inför själva pluggandet. jag skriver ju ner och highlightar allt som jag sedan ska få in i min hjärna... hehe. så jag har typ... jättemkt kvar att göra. dessutom ska jag ju sedan börja med min modell i contemporary (vilket jag i princip inte kan göra, eftersom jag inte har nån jävla limpistol), och så måste jag skriva klart och färdigställa min träningsdagbok. och allt detta ska vara klart till på tisdag. TJOHOO! jag tjuter av lycka... (sarkasm på allra högsta grad)
 
har laddat ner lite musik iaf... nya PANIC! at the disco-låtar, från deras nya album, Pretty. Odd. 
så de e najs. sitter och lyssnar på det just nu. :)

men iaf... klockan 15.35 är det repris av Grey's, så då måste jag ju iaf ta en paus, och det är lite därför jag borde börja plugga nu igen, för annars hinner det gå så långt att jag inte tycker det är nån mening med att plugga vidare, för jag ändå måste sluta snart... haha, om ni fattar vad jag menar? :P

så. hörs i nästa paus. vilket antagligen blir i den första pausen av Grey's, eller precis innan det börjar.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0