Planering...

humm. ja. det här är bara för min egen skull, så om ni inte orkar läsa så spelar det ingen roll...

okej... alla ämnen jag behöver plugga i och till när:

¤ Kultur och idéhistoria, läsa alla papper, Måndag
¤ Matte, plugga till provet, Tisdag
¤ Design, komma på en logga till ett påhittat företag, och skissa på den, Onsdag
¤ Naturkunskap, plugga till provet, Torsdag
¤ Practical art, jobba på tatueringsarbetet, Fredag
¤ Contemporary practical art, börja bygga modellen, Pågående arbete

det är de saker jag måste göra NU. sen har jag massa andra grejer att göra också, men det struntar vi i just nu, med tanke på, ja, att jag måste göra alla dessa saker...

så, nu till NÄR jag ska göra allt.
idag kan jag antingen plugga till matteprovet, eller kanske jobba på tatueringarbetet. kultur och idé tänkte jag ta imorn, kvällen innan liksom, det är inte så jättesvårt... måste bara komma ihåg lite grejer... 
sen måste jag plugga mer till matteprovet på måndag. och på tisdag kan jag göra loggan, vi får ju arbeta lite med dem på designlektionen på onsdag också, så jag behöver mest komma på en idé. 
sen på onsdag måste jag plugga till naturkunskapsprovet hela kvällen, om jag inte tar lite av det under tisdagen också, för då slutar jag så tidigt... 
sen på torsdag får jag sammanställa allt jag har till tatueringsarbetet, det är ju bara en delredovisning, så det gäller att visa hur långt man har kommit hittills. men det är fortfarande bra att göra lite mer än jag har nu. så kanske leta lite info om historian, olika stilar, m.m. kom på att jag nog tänker skriva lite om symbolik när det gäller tatuering också... måste komma ihåg det... :P 
och sen får jag väl jobba på modellen till Contemporary nån annan dag. eventuellt idag eller imorn, om jag orkar, annars kanske om jag har tid nästa helg, eller i nästa vecka.

ja. det var det. för nu... 

så. borde kanske börja plugga nu? ja, snart iaf. börjar nog med tatuerningsarbetet, ska lyssna på vår intervju och skriva ner svaren... 

skriver mer senare. <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0