Plant a thought in my head and I'll think it.

tja. hemma igen. fast det har jag varit ett tag nu. :P
åkte väl från A vid typ 17.00, och kom hem vid 17.45. satte mig och åt en pirog, och sen gick jag ut med hunden. faktiskt skänt väder ute, även om det inte är mkt sol...
kom in igen för ett litet tag sen, och nu har jag satt mig vid datorn igen, sitter och mumsar choklad (kände att jag behövde det.... :P) och dricker äppeldricka... gottigt. och mysigt. hihi.
öhum... nu ska jag slappa mer här, kolla tv lite halvt, sitta vid datorn... :)

även om dagen varit liite jobbig på ett sätt så har den känts (känts?) bra.
jag har släppt taget om en sak... eller, jag håller på i alla fall... känns lite konstigt men det är okej... känns nog bättre snart... :) gäller bara att hitta nåt nytt att tänka på... och det är typ det som är den svåra delen i det hela...

jaja... skriver mer senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0