Raindrops on roses and girls in white dresses, it's sleeping with roaches and taking best guesses...

Hej på er. sitter här i min säng och kollar halvt på Gilmore girls, och kollar lite grejer på datorn...
var ju ute förut, det var trevligt. eller, skönt rättare sagt. jag satte mig på ett berg med en fin utsikt (dit jag ofta går), och ritade konstiga mönster på ett papper och lyssnade på musik. vet inte hur länge jag var ute, men jag kom väl in lite innan 14.30. mamma och lillebror hade köpt pizza, så jag satte mig i sängen och åt min, det första jag ätit på typ 20 timmar tror jag...  det var gott. :)

nu ska jag chilla lite mer framför datorn, sen får vi se vad som händer... ska nog hyra film som vanligt. :P

hörs senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0