Rätt så sugigt... :/

ÅH! vad irriterande... jävla text-tv!
hade kollat text-tv, för att se när "sverige pussas och kramas" började, och då stod det 22.55. så nu satte jag på tv:n och skulle kolla, så hade det redan börjat, så jag trodde att det typ nyss hade börjat, och att jag hade missat lite av programmet. sen 10 minuter senare säger de: "det var allt för idag, syns nästa gång". And me goes: "WTF?"
så kollar jag text-tv igen för att se om jag kollat fel, men nej, då är det de som skrivit fel, för det stod nämligen:

Sverige pussas och kramas - 22.55
Myggan - 22.45

och om man är RIKTIGT smart, förstår man att det där möjligtvis inte kan fungera...
så, på grund av text-tv:ns fel, och på grund av min egen ouppmärksamhet, missade jag det här avsnittet också. jag ville ju skratta ju. men det fick jag inte...

aja... ska nog gå och lägga mig snart, känner mig galet trött och sjuklig, och har ju faktiskt INGA läxor! SKÖNT. 
så, gonatt. hörs imorn!

kramar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0