Slappardagen no. 1

tja. sitter fortfarande här i sängen, och de e najs.
ja, jag har faktiskt suttit här i princip hela dagen, förutom de gånger jag varit ute med hunden, och när jag ätit mat och så... men resten av min tid har jag spenderat här. och just idag kändes det faktiskt inte alls som en "waste" på nåt sätt. känns riktigt meningsfullt att bara sitta här och göra ingenting just idag. jag har lyssnat på musik, laddat upp bilder på bdb, laddat ner lite filmer, chattat med folk, hoppat (ni fattar inte vad jag menar... antagligen), kollat på OTH, kollat på LA inc, och bara chillat helt enkelt. hela dagen. skönt har det varit.
men det är fortfarande en sak jag väntar på... och jag orkar inte vänta längre... det är jobbigt. men jag kan inte berätta vad det är heller.

nu ska jag tillbaka till att göra ingenting. kanske kollar på en film senare, om jag orkar... annars blir det nån annan dag... kanske är smartare att spara dem... iaf de jag inte sett, lr?

nej, men... skriver mer senare. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0