Soon the horror begins...

tjenare.
kom nyss upp ur badet och nu ska jag kolla på filmen... haha, bara skjuter på det typ hela tiden. ska ju liksom sitta helt själv i mitt mörka rum och kolla... och jag har aldrig sett nån av "Saw"-filmerna förut, så liite läskigt är det. men den bra gejen är ju att jag kan pausa när jag vill,  sänka, samt höja hur mycket jag vill. och kanske bestämma mig för att tända lampan eller nåt. haha... nej. men man har ju mer frihet när man kollar ensam iaf. och om jag blir rädd kan jag ju alltid pausa, klicka ner movie player, och typ blogga lite, eller chatta eller nåt sånt... haha. nä. nu börjar jag kolla... hör av mig antingen under eller efter filmen... :P

kram <3 (wish me luck) haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0