Sova är en bra idé, kan man ju tycka ibland... bo ensam en ännu bättre.

Tjänare på er. har suttit och diskuterat (?) lite med A om diverse grejer, eller ja, mer specifika grejer som egentligen är samma sak men jaja... :P har som sagt varit aningen borta ett tag, men det känns som om jag nästan är på väg tillbaka, men det spelar egentligen ingen större roll eftersom jag ändå inte behöver vara socialt kapabel med tanke på att alla jag skulle kunna prata med har gått och lagt sig (antagligen) och det ska jag också göra snart... mm... snart.   

gud. den senaste tiden har jag varit jättesugen på att flytta hemifrån, och bo ensam. inte för att det nånsin skulle gå, eller, jo, iofs skulle det göra det om det blir så som vi har tänkt oss... det skulle vara jävligt skönt.
känner inte några hemska saker gentemot min familj eller så, jag älskar dem, verkligen. men grejen är att det skulle vara så mycket skönare att leva ensam. nu tänker jag rätt egoistiskt, men ändå inte. :P
om jag bodde ensam skulle jag ju självklart ta med mig min vovve, vilket skulle betyda att jag får gå ut med honom alla gånger om dagen, och städa upp efter honom, och det skulle göra det väldigt mkt lättare för resterande familj. dessutom har jag nog blivit rätt irriterande på senare tid, just på grund av att jag helst vill vara själv, och utvisar personer från mitt rum när de blir för jobbiga enligt mig, och det gör väl dem på dåligt humör också... så det skulle de slippa. plus att JAG skulle slippa tänka på någon annan än mig själv (och bobo) och kunna göra vad jag ville när jag ville om jag ville, utan att nån skulle bry sig (ungefär. jag vet att det inte funkar så precis, man har ju grannar och allt sånt också, men ni fattar vad jag menar... ?).
det skulle vara en enorm frihet, och dessutom skulle jag bli tvungen att ta mer ansvar än jag redan gör, och det gör en ju mer vuxen på ett sätt...
dessuom är det nästan redan som om jag bor själv på ett sätt, eftersom jag har eget rum, och jag sitter här inne i princip hela tiden jag är hemma, förutom när jag hämtar mat och de få gånger jag umgås med familjen (för det är inte så ofta numera, mest på grund av att jag vill sitta själv på rummet). så... att bo ensam skulle vara kul. eller, ja, kanske inte kul, men skönt. jag tror faktiskt jag skulle klara av det. :) hoppas verkligen vi lyckas byta den här lägenheten mot 2 stycken, så jag får den ena... annars har jag ju iofs en lägenhet tillgodo... nämligen min pappas gamla lägenhet. men den vill jag inte ha. den är tyå lika liten som mitt rum, köket, vardagsrummet och sovrummet är ett rum, och jag är inte ens säker på att det finns dusch. och egentligen behöver jag ett badkar. så... inte så najs lägenhet.
det bästa vore om... jag lyckades få syrrans lägenhet på nåt vänster (tror inte jag nånsin faktiskt använt det uttrycket förut). det skulle i så fall vara om... jag lyckades byta pappas lägenhet mot en 2a, så får syrran 2an och jag hennes 1a. men... det vet jag inte om det händer.

äsch. ska inte få upp mina förhoppningar i taket nu, men det skulle vara skönt bara.
men ensam blir jag ju i alla fall i minst 2 veckor (tror jag) i sommar, då resterande familj åker bort, och jag får lägenheten för mig själv. (med medföljande hund och katt såklart). och då blir det najs. :) party party... :P

men nej, nu ska jag fan sova... trött... aningen iaf. :P

hoppas ni sover gott, och jag med... gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0