SOVA FFS!

ja fyfan... nu måste jag verkligen sova. känns som om jag kommer däcka vilken sekund som helst. har ju fan suttit här och pluggat hur länge som helst nu... har skrivit ut alla träningsdagboksgrejer och skit, och så har jag (typ) pluggat inför provet, och så har jag skissat lite (faktiskt) på contemporary-arbetet... men nu är det fan nog. det är inte tillräckligt, men det är nog. jag orkar inte mer. och om ag försöker plugga något mer nu kommer jag somna och aldrig vakna igen... typ. eller i alla fall inte vara kapabel till att göra provet imorn, och vad var det då för mening med att plugga till det? så... sov gott alla få människor. (haha). :P

GONATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0