The Misinterpreter

hmm... funderar på en sak. (inte på riktigt, men på låtsas, haha)
om man kan vara tolk, borde man inte också kunna vara misstolk?
för det vore typ det perfekta yrket för mig. det verkar som om jag är väldigt bra på att misstolka saker och ting... antagligen en av de bästa. så det vore himla bra för mig om det fanns ett yrke som innebar att man skulle just misstolka saker. nån kom till en med en fråga, med en beskrivning av hur det låg till, och så säger jag vad jag tror om saken, och då vet det att det är det det inte är. himla smart, lr? jag skulle vara som en tolk, fast typ åt andra hållet... jag tycker i alla fall att det var en übersmart idé...

jaja... jag kanske verkar lite bitter... och det kanske jag är. men jag tycker att om man verkligen är så bra på en sak som jag är på att misstolka vissa saker, så borde man väl kunna tjäna pengar på det?

ehm... nu ska jag väl gå och lägga mig snart. känner mig ganska trött tror jag... känner dock för att kolla på nån av filmerna jag fixade igår... det var ett tag sen jag såg butterfly effect... skulle vara ganska najs att se den igen... men sen måste jag ju till skolan imorn igen. och då kanske det inte är så smart att sätt sig och kolla på en film klockan 22.30. eller? humm... får fundera lite mer på den saken... vet inte om jag orkar gå och lägga mig... för då blir det morgon tidigare, och då blir det skola tidigare... och då blir det antagligen jobbigt tidigare. om det nu blir jobbigt, det vet jag ju inte... men men...

aja. hör av mig iaf.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara önska dig en trevlig kväll/natt :)

2008-04-14 @ 22:37:36
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Replica Gucci borse

mfwpizsj It's a good post. mfwpizsj

2012-09-19 @ 20:16:16
URL: http://www.caravangr.it/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0