Tired as hell. time to go to sleep?

Yeas... känner mig sjukt trött, av typ ingen anledning. har nog sovit mer än många igår natt... men ändå måste jag sova igen.
hela jag är så oregelbunden man bara kan bli. ibland går jag och lägger mig jättesent, och sover jättelite några nätter, ibland går jag och lägger mig tidigt, och sover rätt mkt några nätter, och ibland somnar jag mitt på dagen och sover i fleeeera timmar. typ en hel dag. galet. och ibland äter jag mkt, ibland lite, ibland nästan inget, ibland normalt...

är det bara jag som är konstig eller har alla sina perioder? jag tror jag är en ganska oregelbunden person... men det kan ju ha att göra med mina konstiga vanor också. om man t.ex inte äter så mkt, och sover skitlite under en längre tid kanske det blir så att man behöver mer mat och mer sömn under en annan tid, och sen går det tbx igen... jaa... vet inte. tycker jag borde skaffa liite bättre vanor när det gäller sånt iaf...

men som sagt. är trött, och tänkte gå och lägga mig. SOVA FFS! :D det är skönt att sova... sova e najs.

och imorn e de onsdag, och då ska man typ tänka och grejer... humm. och typ börja bygga på nåt... jag tror jag har min idé helt klar... nästan. men den behöver nog bearbetas lite mer... undrar om det var meningen att vi skulle börja arbeta på våra grejer imorn eller om man skulle typ skissa och sånt mer först... tror vi borde börja sätta igång, för vi har ju faktiskt inte såå långt tid på oss att göra klart arbetena precis...
sen måste jag komma ihåg att lägga ner designpapprena i väskan... nåt man lätt glömmer. INTE GLÖMMA!

jaja... sova. haha. gonatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0