Tisdag = blähähähäää

Tja. haha, vad gillar ni rubriken? :P
jaa... som ni kanske förstår har min dag inte varit världens bästa, inte så mycket på grund av nånting särskilt, bara för att den inte har varit så najs.
började dagen med ett prov (igen) WOHOOO vad kul det var... nej. första irritationsmomentet kom när läraren berättade att vi inte fick lyssna på musik under provet (och jag vet, det är ju typ regel egentligen, men alla andra lärare brukar låta oss lyssna ändå). och jag behöver musik för att kunna koncentrera mig bättre, annars blir det så jobbigt, med alla små irriterande ljud runtomkring. så det var jobbigt. men provet var ganska lätt med tanke på hur mycket det var vi trodde vi skulle kunna. men det dumma är ju att vi inte visste vad vi skulle plugga... :/ så typ hela gårdagskvällen/natten var en waste of time... kanske inte allt av den, men typ den tiden jag spenderade åt att försöka förstå mig på de komplicerade sakerna. sen skulle jag lämna in mitt träningsdagboksarbete, men eftersom min "kära vän" (haha) A hade fått låna min häftapparat (som btw inte ens är min) igår och glömt den idag, sa läraren att jag skulle lämna in den när jag hade satt ihop det. så ännu en del av gårdagsnatten som var en waste.
det gick dock ganska bra tror jag, så det är ju bra.
sen satt vi allihopa i soffor och fotöljer och snackade, för vi hade världens håltimme. det var ganska najs faktiskt, fick mig många goda skratt.. haha. :P
sen var det matte. och BIG SURPISE! vikarie igen... haha. så jävla sjukt.
vi hade bestämt oss allihopa redan innan att om vi inte fått nån kunnig vikarie som kunde visa oss hur man gjorde de saker vi behövde lära oss så skulle vi bara gå därifrån. så när en samhällsvetare (eller vad fan han nu var) sätter sig och berättar att han har fått instruktioner om att berätta för oss om hur det är på högskolan (wtf?!), när han inte ens själv gått på högskola i sverige, och att han inte har nån aning om vad vi skulle göra, så är det precis det vi gör. vi går. så då hade vi världens håltimme igen... asså, jag blir så jävla irriterad på våra mattelektioner, och matteläraren om är borta hela tiden, och inte låter någon veta vart vi ska befinna oss nånstans i boken. och att vi aldrig får nån kunnig vikarie, även om de LOVAT oss det. aa... f*cking irriterande iaf...
men iaf. så då satte vi oss i cafeterian och åt lunch, och sen hjälpte jag och J A med att framkalla hennes film. men efter allt vårt slit, och allt vi gjort rätt, så var filmrullen helt blank. inga bilder alls. jobbigt för A. :/
sen satte vi oss i sofforna med folket, och chillade den knappa timmen innan vi började sista lektionen.
delredovisning var det som gällde i Contemporary practical art... det gick väl okej. hade ju inte så mkt att redovisa, men det var inte många som hade det ändå, så det var okej. :)
sen gick jag och A och köpte varsin stor chokladkaka (haham choklaaaaad!) och sen åkte jag hem...
nu är jag hemma... ska typ äta middag snart, och sen hade jag tänkt sova lite innan jag går ut med hunden, men hinner nog inte det iaf. :S men men... får väl vara kroniskt trött för all evighet istället bara. haha. :P
så... hörs senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0