Tisdag, en kort dag...

tja. har rätt så nyligen kommit hem från skolan.
dagen började med gympa. hehe... det var typ dans idag... tjoho vad kuligt. :P först gjorde vi våra egna koreografier och grejer, typ. sen dansade vi vals (haha) och sen mediterade vi... rätt skönt faktiskt. :)
sen var det matte, och vi har typ fått en vikarie som vi ska ha resten av terminen. men jag orkade inte lyssna så mkt idag... trött var jag. och vi fick inte tillbaka våra prov eftersom de antagligen inte blivit rättade än.

sen gick jag och A på max och åt och satt ett tag, och sen åkte jag hem, och nu är jag här... solen skiner, termometern på min laptop visar 20 grader. :D VAAAARMT! :) skönt. sitter och värmer benen från solen som skiner in genom mitt fönster. :) hihi.

nu ska jag och mamma åka till rusta och köpa lite grejer. :P

skriver mer senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0