Tisdag, en skön dag.

tja. när jag skrev sist skulle jag ju åka till rusta. det gjorde jag, med mamma som sagt. vi köpte vit färg, lite målargrejer och en jättenajs solstol. :D sen åkte vi till willys och köpte lite mat och grejer, och sen åkte vi hem igen. jag satte mig på balkongen i hotpants och bh och solade på solstolen, ASSKÖNT! :) låg där med min mp3 och lyssnade på bra musik samtidigt som jag fick lite färg, i typ 45 minuter. jättenajs som sagt. 
sen kom resterande familj hem, och jag gick in från balkongen och spelade wii istället. boxades, och spelade lite andra grejer.. :P kuligt. man får jättemkt träning av att boxas på wii, haha, låter knasigt, men det är sant. jag får i alla fall, för jag tar typ i som om det var på riktigt. hehe...

sen epilerade jag mina ben.. haha, det var länge sen. det gör ont som fan, men det är ändå skönare än att behöva raka dem hela tiden... :P
kom nyss in efter att ha varit ute med hunden. nu sitter jag och kollar på "x-effect" det är askul, men jättedåligt egentligen... haha. oh, the drama! 

nu ska jag fortsätta kolla. xD 

skriver mer senare. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0