Tisdag...

tja. sitter just nu hemma hos babe. ska sova här ikväll, och vi ska chilla järnet! :D
idag har varit en rätt najs dag. började dock inte såå najs, vaknade typ en kvart innan jag skulle gå, och gjorde mig i ordning på 20 minuter så jag var tvungen att gå liite snabbare till tunnelbanan. sen åkte jag till skolan och lyckades av nån anledning komma alldeles för tidigt. iriiterande.
sen hade vi typ första hjälpen och gjorde några övningar och så. och SEN fick vi tillbaka våra prov. och gissa hur chockad jag blev när jag ser på mitt resultat ett MVG! fick precis 30 poäng, vilket var minimum för MVG, men ändå. jag hade ju varit asstressad inför det provet och trodde jag typ skulle klara G ungefär... men MVG... shit.
sen hade vi matteprov. behöver jag ens nämna att matteläraren inte var där? nej. vi hade vikarie. men men... provet gjorde jag. tror det gick ganska bra... faktiskt. det kändes ju som om jag faktiskt fattade saker igår när jag pluggade... så förhoppningsvis gick det bra. G får jag väl iaf. :) skönt.
jag var DEN SISTA  som blev klar. har nog aldrig suttit kvar till sist på ett prov förut, brukar alltid vara typ först ut, eller iaf en av de första... strange. men iaf... :P

sen hade vi inga mer lektioner, så jag och A åkte hem till henne och fixade lite grejer, och sen tog vi med oss hennes vovve och åkte hem till mig.  där fixade vi ännu några fler grejer, och sen tog vi hennes och min vovve och gick ut i skogen, till "utsikten" som vi kallar det.  det är fint där.
kändes riktigt somrigt, satt där i kortbyxor, linne och hood och frös nästan inte alls. vi satt och fick lite sol på oss, lyssnade på najs musik och fotade, samt typ borstade hundar och grejer. det var mysigt. och juste,  så åt vi massa godis... hehe, vi köpte  ETT KILO godis efter skolan, som det nu inte finns mkt kvar av asså... resten försvinner nog snart. haha. :P tjockisar vi är. :D 
satt där i några timmar och tog det chill, sen gick vi hem igen och typ... fixade lite mer grejer (eller, ja, jag fixade lite grejer) och sen tog vi hennes vovve och åkte hem hit igen. och nu ska vi ta det lugnt framför tv:n typ hela kvällen.

oj... vad långt inlägget blev, men vem fan bryr sig. hihi... kul att skriva. :)

skriver KANSKE mer sen... vi får se. hoppas ni har en trevlig kväll. :) kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0