Tisdag

tja. sitter här i dängen och kollar på OC. efter det ska jag ut med hunden...

vaknade imorse vid 06.30, och gick upp! haha. egentligen kunde jag sovit en halvtimma till, jag brukar ju snooza i en halvtimma innan jag faktiskt ska vakna, men det ade jag glömt imorse... :P
hade nationellt prov i engelska. gick väl bra. eller, ja, det får man ju se.
haha, jag har ett litet sår på min vänstra hand, så jag lyckades typ bloda ner provpapprena lite... haha. gross! xD men men... :P
sen åkte jag, A, Chris, cissi och clara hem till A, och typ satt och drack te och åt lite mat och så. så provade vi och fick några av A's gamla kläder som hon inte ville ha... :)
sen åkte vi tillbaka till skolan igen och hade engelska. hemskt. blev astrött. läraren föreläste om historia igen... och det är jobbigt, för man måste anteckna en massa och grejer... :/
sen var vi så trötta så vi gick ner till cafeterian (jag, A och J) och köpte massa godis... hehe. :P eller, okej... vi köpte typ 6 pingvinstänger.
när vi sitter där och äter ringer Sheila (min vän som flyttat till England som jag inte har pratat med på länge). vi snackar länge, tills min nästa lektion börjar, och sen var jag ju tvungen att lägga på... men det var trevligt att snacka iaf. :)
sista lektionen var jag trött. väääldigt trött. men sen slutade vi iaf. skönt. :P
kom nyss hem, och har ätit en bit kladdkaka... hehe. inte världens bästa middag men... haha. ska nog ta nåt mer matigt senare. :P

nu ska jag sitta här ett tag, och sen ska jag ut med hunden, som sagt...

skriver mer senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0