Torsdag. hemma hos A.

tja. sitter här på en stol vid en dator med en hannduk i håret, ingen av previous nämnda saker mina egna... har nyss färgat håret på babe och fått mitt eget hår färgat av babe. trevligt. snart får vi se resultatet, har nämligen sköjt ur det också... vilekt tog en evighet! så jobbigt när man har så mkt hår, färgen försvinner typ aldrig, stod där i kanske en kvart eller så med huvudet neråt och bara sköljde... jobbigt, blev snurrig i bollen, fortfarande lite dizzy faktiskt. inte bra.

men iaf... dagen har varit rätt najs.
vaknade, gick upp, klädde på mig, åt frukost och stack till skolan. hade foto, och framkallade SJUKT mkt bilder... ni skulle sett högen med bilder jag hade frmakallat asså! haha... galet. jag lyckades få fram 5 olika bilder jag ville använda iaf. :) redovisning nästa vecka.
sen var vi som vanligt efter fotolektionerna sjukt hungriga, så vi gick (som vanligt) till MAX och åt MAAAAT!  :D gottigt var det.
sen engelska, jobbig föreläsning igen... men helt okej... om man jämför med den förra som var döden själv.
sen var det jätemysigt! vi satte oss ute på en liten "rastplats"(haha) som finns utomhus vid min skola, och bara njöt av solen. när man gick ut vanligtvis idag var det ju rätt kallt på grund av blåsten, men det här stället är typ inramat av skolhusen (som egentligen inte är skolhus, men wth) så vinden kom inte in. det var bara sol och jättevarmt. så cvi satt och chillade, lyssnade på musik, snackade och åt lite av min kladdkaka jag bakade igår (som jag tagit med mig till skolan, den sista biten :P) och bara hade det hur najs som helst... tills vi var tvunga att gå på lektion. jag föreslog att vi skulle bajsa på naturkunskapen, men de andra bara började gå så jag kunde inget göra... :/ blä. men men...
min naturkunskapslektion var som vanligt väääldigt givande. satt och lyssnade på samma låt flera ggr om (death cab for cutie - we looked like giants) och ritade på min hand... ni kan få se mitt/mina snygga konstverk senare... :P
sen var dagen äntligen slut, och jag och babe åkte till sickla köpkvarter och skojsade. köpte hårfärg, provade en minibikiniöverdel som var asknas på HM, och massa gulliga sommarkläder, typ klänningar och sånt på gina. :) sen gick vi in på ica och köpte frukt... och åkte hem till henne igen.
när vi kom "hem" gick vi ut med vovven, och sen satt vi och typ spelade dator och åt fruktsallad som vi gjort, jag hade dränkt den i grädde... haha. gottigt iaf. :P
har typ chillat tills nu, och färgat håren såklart... nu ska jag sluta skriva... ni hör kanske mer av mig senare... men det är dock inte säkert. :P
nån gång hörs vi iaf... senast imorn efter skolan. :)

kram på er. <3

(haha, shit vad långt det blev... blir ofta det... förlåt, haha) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0