Trött... väldigt trött. väldigt tidigt.

tja. blev inte kolla film på laptop, blev film på tv istället. :P en som jag redan sett.
satt och zappade (tror inte jag nånsin verkligen använt det ordet förut) runt bland kanalerna, och precis när jag zappade fram 4:an såg jag att en film började, "helens små underverk". sjukt söt film. kände för att kolla på den igen. :) var ändå ett tag sen.

nu har de nyss slutat. och jag är jättetrött. det är verkligen konstigt att jag blir trött såhär tidigt en helg. förut brukade jag ju gå och lägga mig vid typ 2, 3. men nu blir jag trött tillochmed innan klockan 12. knasigt. och jag sov ändå länge inatt.
hade en jättekonstigt och läskig dröm, btw. bara tvungen att berätta. den var typ som att jag var inne, liksom med i en skräckfilm. men jag är inte säker på att kroppen jag var i var min egen... en av mina gamla barndomsvänner var där också. hela drömmen gick typ ut på att man skulle akta sig för Jesus. jätteknäppt verkligen. kommer inte ihåg vad som hände när, men vid ett tillfälle var jag typ fast i ett rum med några andra människor, och allt var lite rödbrunaktigt, och det var typ smutsigt vatten som fyllde rummet. vi låg, eller typ stod i vattnet på nåt sätt. allt var asskumt. sen helt plötsligt blir folk jätterädda, och säger att vi måste därifrån. jag frågar typ varför, och då säger de typ: "Jesus ser dig", eller liknande, och alla försvinner därifrån så fort de kan. då upp ur vattnet ser man en man som liknar Jesus flyta upp ur vattnet, med ögonen stängda först, men de håler på att öppnas. sen vet jag inte riktigt vad som händer, men han ser mig i alla fall (ser jätteläskig ut, btw). sen är typ vattnet borta och folket tillbaka, de är rädda. de säger att jag kommer dö, för jesus har sett mig. sen går de typ ut ett tag igen, och jag försöker gömma mig, läögger mig typ i ett hörn under ett bord och är asskraj. sen kommer de in igen och frågar "vart är lina?" "hon är visst inte här." jag pustar ut lite. sen känner jag att någon tittar in under bordet. "jo, där är hon." så blir jag typ instängd där jag ligger, och är inte under ett bord längre. nu kommer min dödsdom. det handlar bara om ett par sekunder, sen kommer jag dö, men jag har ingen aning om hur. ligger stilla där på golvet och spänner mig allt jag kan. känner ingenting, men sen får jag se själv vad som hänt med mig. flera glasskivor har åkt ner från taket och ja... slicat mig i bitar... så då dog jag tydligen. men sen fortsätter ändå drömmen på andra platse, fortfarande gömmer vi oss för Jesus. 
skitkonstigt och asläskigt iaf... hoppas jag inte gav er mardrömmar nu, men det låter säkert inte lika hemskt som det var ändå, förhopnningsvis... 

nä, nu ska jag sova och drömma trevliga drömmar. är som sagt väldigt trött. 
jag hoppas att jag drömmer om sommaren. fick världens sommarkänsla när jag var ute med hunden tidigare idag. kunde se mig själv med vänner sitta vid sjön och ta det chill och grilla och typ dricka öl och bara ha det najs. längtar dit. hoppas det blir så också. det känns som det kommer bli en bra sommar iaf. vart jag än befinner mig. kommer nog mest vara här hemma, men kan ju hända att jag och A reser iväg nånstans nångång under sommaren, och jag vet ju nästan garanterat att jag kommer ha lägenheten för mig själv i 1-2 veckor under lovet också. det är sjukt najs det. :) inte för att jag inte gillar min familj, men lite ombyte är ju alltid trevligt, och det blir liksom som en introduktion till livet som ensam sen när jag blir lite äldre... längtar tills jag får en egen lägnhet. skönt ska det bli. :) 
nä... nu ska jag sluta längta och börja drömma...

hoppas ni får en god natts sömn. 
GONATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0