Vad är det som gör en blogg bra?

egentligen, vad gör en bra blogg? inte för att jag bryr mig och tänker ändra på hur jag bloggar eller så, eftersom jag fortfarande mest bloggar för min egen skull. men asså... jag är nyfiken... vilka sorts personer gillar folk att läsa om?

är det kul att läsa om folk som festar mkt? modeller? "vanligt" folk?
är det roligast med modebloggar? livsstilsbloggar? sarkastiska bloggar?
jag tycker att det skulle vara kul att hitta nån blogg som var lite annorlunda. jag tycker själv inte det skulle vara kul att läsa om tex. mitt vardagsliv om jag var någon utomstående...
visst, om en person har ett väldigt intressant liv, där det händer en massa, då kan det ju vara kul att läsa om, men vanliga människor? hur kommer det sig att det går så bra för vissa bloggar och andra inte, när det handlar om nästan samma saker? 
sen kan jag också tycka det kan vara roligt att läsa om folk som är riktigt talangfulla, typ fotografer och konstnärer (ser inte mkt av konstnärsbloggar precis, men...) och sånt...
men egentligen, varför är det så roligt att läsa om folks liv?

humm humm... MÅNGA frågetecken här asså... men jag undrar liksom. lite intressant att folk kan tjäna big money på att blogga... knasigt tycker jag. 

men jaja... haha. svara om ni tycker det är intressant... :P

kram på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0