Vad skulle jag göra utan musik?

image274

Ja... vad skulle jag göra utan min musik? musik är livsviktigt för mig... om jag helt plötsligt skulle bli döv skulle det vara hemskt...
även om jag inte kan så jättemycket OM musik, eller lyssnar på så många olika grupper och har koll på alla genrer och såna grejer, så är musik faktiskt en väldigt viktig del av mitt liv. min musik är en väldigt viktig del av mitt liv.
jag upptäcker ny musik ganska ofta, nya grupper, nya genrer, och fastnar för just en grupp tex... så lyssnar jag på samma låtar om och om igen, och de blir en del av mitt liv. 
lyssnar nästan alltid på musik, på tunnelbanan, när jag sitter vid datorn, på vissa lektioner, på prov... och när jag inte lyssnar på musik har jag alltid musik på hjärnan...
jag älskar att lära mig låtar utantill, och sitta och sjunga med och ibland analysera texten...
musik är najs helt enkelt... och jag vet inte om jag skulle klara mig utan den. visst, det skulle jag väl, men ändå inte...

haha... flumm flumm.

vad betyder musik för er? lyssnar ni på nån särskild musik? nåt ni vill tipsa om? är alltid öppen för ny saker inom musiken... har väldigt blandad smak, så man vet aldrig vad jag kommer gilla. ;)

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0