4 filmer på en dag

tja.
Idag har jag väl spenderat den mesta av min tid till att kolla på film...
Vaknade, gick upp, chevckade tv:n lite, och sen ville syrran att jag skulle kolla på "hitta nemo" med henne, så det gjorde jag. älskar den filmen. <3
sen kollade jag på "so you think you can dance" på tv, och sen kollade jag klart på en film vi började kolla på igår, "No country for old men". bra film, men aningen knepig... måste liksom tänka efter lite för att verkligen förstå vad jag tyckte om den.
Sen chillade jag lite, åt mat och så, och sen gick vi ner och hyrde 2 till filmer, "Zozo" och "Cloverfield" (Cloverfield har jag ju redan sett en gång, men inte resten av familjen, och jag tyckte de skulle se den).
Kom hem, åt goood Ben & Jerrys-glass, och kollade "Family Guy" och "Simpsons" på tv, och sen var det filmdags igen.
Först "Zozo".
Jag hade faktiskt inte så stora förväntingar på den filmen, trodde inte den skulle vara nåt jag tyckte om... men det var den faktiskt. den var riktigt bra. :)
Sen blev det "Cloverfield". Och den filmen var verkligen värd att se igen... mest på grund av att den är ASBRA, och också på grund av att sist jag såg den kunde jag inte uppfatta lika mycket av detaljerna, eftersom jag såg den på en liten datorskärm, som blev ganska mörk från den vinkeln jag tittade. Men i alla fall... väldigt bra film. sevärd, verkligen!

   

Och nu har vi nyss kollat klart på filmen, och ja... folk går väl och lägger sig antar jag.
men jag är inte särskilt trött riktigt än... gick ju och la mig tidigt igår och tror jag sov ganska länge (förutom en stund vid typ halv 6 imorse då katten väckte mig...).
men jag blir nog trött snart.

chill på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0