Andra dagen

Usch, imorse lyckades jag missa tunnelbanan.
Jag kom på halvvägs ner att jag skulle tagit med mig min tavla (för vi skulle ha utställning), så jag var tvungen att springa upp igen, och sen ner igen, och jag fick håll, så det var jättejobbigt.
Trodde jag skulle hinna, men precis när jag kom ner till tunnelbanorna såg jag min åka... :/

Idag målade jag hela dagen, hela skoldagen dvs.
Vi satt och målade stilleben av saker.
Det var lite jobbigt, för jag fick inte riktigt till ballongen (det fanns en ballong med i stillebenet), men precis i slutet lyckades jag få den att se någorlunda genomskinlig ut.
Medan vi målde gick de nya ettorna runt och kollade, det var liksom det hela dagen gick ut på.

Sen åkte jag hem. och har i princip chillat sen dess.
Syrran kom över, hon ska åka till Grekland på Torsdag (lyckost!), så hon köom för att säga hejdå typ... 

Nu ska jag kolla på Vänner. 
<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0