Ännu en dag...

Höhö... en till dag utan bloggande.
men ändå... har typ inte tid... fast egentligen har jag massor... men ändå. :P

idag har jag vaknat sent som fan (13.30 typ), chillat, packat, chillat, packat...
åkte ner med mamma och hyrde 2 filmer till oss att se, god mat till oss att äta, och godis på det.
sen åkte vi hem igen, lagade den goda maten, åt den och åt godiset framför de 2 filmerna vi hyrt.
första filmen var "från andra sidan"... typ. originaltiteln var "fragile" (hatar översättare... de borde sätta dit mig att göra deras jobb istället... skulle bli så mycket bättre resultat... jag lovar). och andra filmen var "I am legend". asbra. så najs. såå najs. 
sen kom resterande familj hem, och jag, mamma och lillasyster så en sista film för kvällen, "Candy". 
kollade nyss klart på den... och nu ska jag väl sova snart. 

imorn ska jag... öhm... packa klart kanske... tänka lite, fixa lite. syrran kanske kommer över hit... och ja... förberedelser är det väl som gäller imorn tror jag. 

på måndag åker vi ju. 
det kommer bli så najs. 
kommer förvisso sakna vissa grejer, som hemma, vovve, familj, allt sånt... men det ska bli kul. och det är ju ändå bara en vecka. :)
och det ska bli kul. 
så jäävla kul. 
vi ska shoppa loss, parta loss och skaka loss... höhö, typ. :P och bara chilla. 
jag och A.

kommer nog inte bli så mycket bloggande där heller... kommer ju ha tillgång till internet den här gången, men jag tror inte det är vid datorn jag kommer spendera mestadelen av min tid där heller... :P
men några inlägg kan jag nog bjuda på. :)

bilder kommer tas... kanske några läggs upp här, vem vet... kanske inte. :P

neej... nu ska jag nog sussa lite... 
skriver mer imorn. 

kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0