Bilder

Tja.
Jag försvann inte, tyvärr. :P
Istället tänkte jag visa lite bilder jag tog igår när jag var ute i skogen. :)
För att se det bra i bilderna borde man kolla på dem separat, alltså klicka på fotot så det blir större och granska det på det viset. när man ser dem ihop ser de inte så speciella ut, eftersom det är för mycket att titta på.

  
Lingon...

   
Blåbärsris / blåbär


Spindelnät och regndroppar...

  
Blad med regnvatten

 
Mina naglar... :P Svarta igen.

    
Och de där rosorna igen... den på de 2 första bilderna ser lite sammetsliknande ut, och den på de andra två har en lite plastigare känsla, och det har jag försökt framhäva när jag redigerat dem lite på datorn. :)

Hope you liked it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0