Dagen och projektarbete...

Tja.
Idag har jag:
¤ varit i skolan och bara suttit och halvsovit på föreläsningar typ...
¤ åkt för att shoppa efter jacka med A.
¤ Inte hittat nån jacka
¤ planerat en resa... som är vårt projektarbete.
¤ hittat ett billigt tält och köpt det, tillsammans med A, och så snart hon ger A pengar också J. 
¤ planerat ännu mer...
¤ åkt hem
¤ kollat på tv
¤ varit ute med min vovvsing
¤ bakat en kladdkaka. 

Det var typ det. 

Det där med projektarbetet... 
Vi planerar för fullt! 
vi har bestämt oss (eller okej, de bestämde det tillsammans innan jag kom in i bilden, men nu är jag med på det och VÄLDIGT engagerad i det) för att CYKLA 50 mil.  
Vi kommer antagligen åka via Örebro och Norköping och tillbaka till Stockholm, som en liten cirkel... 
Detta kommer hända under veckorna 43-44, om allt går vägen, vilket det måste. 
det är en asbra tid för oss att åka, för vi har nästan räknat ut att vi nog kommer behöva typ 10 dagar till 2 veckor på oss, och v.43 har vi projektvecka, alltså att vi ska dedikera hela den veckan åt projektarbetet, vilket vi ju ska, och veckan efter det, v.44 är det höstlov! Asnajs... 
Så nu gäller det att planera och inhandla allt vi behöver till resan och allt sånt... och... PLANERA! som fan.
Mindre än 2 månader dit ju.
Det kommer bli så kul.
även om det säkert kommer vara en av de mest ansträngande saker vi nånsin gjort kommer det ju bli nånting man kan minnas föralltid. hur många gånger i livet gör man en sån sak liksom?
Ja... det kommer bli kul i alla fall. :D

Nu ska jag snart sova... borde göra det, verkligen.
Börjar halv 10 imorn, och ska ha typ nån picnic och lekar och skit...

Som sagt, sova.
Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0