Dude in need of attention eller vad?



Asså... vad är det med den här snubben?
Hittills har jag sett honom i 3 olika realityserier på tv.

och btw så tycker jag inte alls om honom. inte alls.

hemsk.

men... vad fan, man måste ju vara i stort behov av uppmärksamhet om man gång på gång försöker vara med i tv.

skulle inte förvåna mig om han sökt till typ alla program i världen...


den första serien jag såg honom i var A shot at love with Tila Teqila, där han var irriterande som fan...

den andra var Janice Dickinsons modeling agency, där han var irriterande som fan, och skämde ut sig själv som FAN.

och den tredje vet jag inte vad den hette... såg det lite kort idag bara...


Men jaa...

Snacka om att hora efter uppmärksamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0