Första dagen all over again

Tja.
Börjar bli trött, och ska sova snart, men tänkte skriva ett inlägg innan...

Idag var ju som sagt första dagen i skolan (igen :P).
vi har fått nya lokaler och skit, och massor har ändrats.
det kändes konstigt att vara tillbaka, men ändå kändes det som om det var typ igår man var där sist, och då kändes allt jättemycket konstigare.
jag tycker om de nya lokalerna och mitt schema i alla fall.
det kommer nog bli ett bra år.

imorn ska jag släpa med mig en jävla tavla till skolan, för vi ska ha utställning för de nya ettorna... 
om ni vill veta vilken det är kan ni kolla in kategorin "Min konst". det är tavlan som jag gjort på min syster, den med alla planeterna...
visserligen har jag inte gjort den i skolan, men det var okej sa de. :)

nu ska jag sova snart.
skriver mer imorn istället. :)
kram på er  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0