God Morgon!

Tjenare!
Vaknade för en halvtimme sen (en timme för sent egentligen... men...), har ätit frukost och sitter just nu och kollar på lite morgon-tv. :) Haha, Smallville kollar jag på... det är faktiskt lite spännande ibland. :P
sen ska jag ut med hunden, duscha, och åka iväg och göraallt jag brehöver göra, vilket är först säga upp mig från jobbet, och sen in till stan för att köpa present till min styvpappa samt lite grejer till skolan... block och så.

Jag drömde asknäppt inatt...
 Jag drömde att det var min födelsedag och att jag knappt spenderade någon tid med min familj då, utan¨åkte med A för att typ tatuera och pierca mig och grejer, sen var vi hemma hos hennes föräldrar (som egegntligen inte var hemma hos hennesa föräldrar för det var ett stort jävla hus och det har inte de), och typ... drack whiskey för att nån man sa att det var det bästa att dricka och så gick vi runt bland massa rum och bassänger som de hade därinne.
Aja, skitkonstigt var det iaf...

nu ska jag fortsätta kolla på Smallville, och sen går jag ut. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0