God morgon.

Tja...
Igår hann jag inte skriva nånting, för jag var upptagen mest hela dagen och kvällen.
på dagen tog jag det ju dock rätt chill här hemma, var ute med hunden, satt och pysslade lite...
Men sen ringde en gammal kompis som jag inte träffat på aslänge och bjöd mig på kräftskiva, så då gjorde jag mig i ordning och åkte hem till en annan gammal kompis, där kräftskivan var.
Jag äter inte kräftor, och inte många andra där heller... men en kräftskiva var det. :P
Vi hade kul, satt ute och åt och drack och snackade, sjöng, lekte lekar...
Sen åkte vi in till stan mitt i natten, och då var jag så trött att jag bestämde mig för att åka hem.
Så jag kom hem inatt vid 02.30, gjorde mig i ordning och la mig och sov i soffan.

Vaknade imorse klockan 8 för att gå upp och duscha.
Skönt var det.
Sen åt jag frukost, chillade liite framför tv:n, och gick ut med min vovve.

Just nu sitter jag ren och fin med kläder på i sängen och kollar lite halvt på miami inc. :)

skriver mer senare.
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0