Gonatt typ...

Tja.
Har inte skrivit ett enda inlägg idag... förutom det här då.
har haft en pretty chill dag...
slappat i sängen, åkt till farsta med familj, provat kläder, köpt ett par badshorts... som jag märkte var liiite för små... men jag får väl, öhm... skära av mina lovehandles. :P höhö. hade typ ingen tid att prova dem i andra storlekar, för de stängde 7, och medan jag stod i provrummet hörde jag en kassörska fråga: "hur mycket är klockan?" och en annan svara: "en minut i sju". haha. så lite stress där... och de var på rea.
lite impulsköp kanske... men jag ska använda dem iaf. :)
sen har vi kollat på film och ätit chips och druckit cola. chill.
och nu ska jag sova.
är trött.

skriver mer imorn... nån gång.
 gonattkram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0