I did it!

Idag gjorde jag det, äntligen!
Jag sa upp mig från jobbet.
Det känns skönt att ha det gjort, så slipper jag tänka mer på det.

Det var lite roligt, ironiskt på nåt sätt.
För när jag kom dit såg jag samma kille som var där och introducerade oss första dagen, och berättade för honom att jag skulle säga upp mig.
Då berättade han att han också hade sagt upp sig idag, men att han jobbade dagen ut, och därför kunde skriva på mina uppsägningspapper.
Alla andra "chefer" satt i möte.
Sen när vi var klara och jag var på väg ut önskade han mig lycka till med allt. :)
Det kändes som om vi var två om att ha brytit oss fria från någonting som kanske inte var så seriöst, på samma dag.
Och det var lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0