Idag

Idag har jag gjort i alla fall lite nytta...
Nytta för mig själv genom att säga upp mig, och nytta för resten av familjen genom att städa.
Och det är ju i alla fall någonting...
Resten av veckan har jag och mamma kommit fram till att jag kan göra ytterligare nytta genom att hämta min lillebror från skolan varje dag nu när jag är ledig. Mamma jobbar ju, och är trött, och jag är bara ledig och har ingenting speciellt för mig, så det fungerar alldeles utmärkt. :)
Det känns bra att kunna hjälpa till.

Idag har jag även börjat göra, eller gjort medstadelen, av min present till min styvpappa som fyller år imorn.
Jag är ju totalt pank, så jag var tvungen att komma på nåt som inte kostar pengar.
Så jag har bränt 2 skivor han ville ha, och så ska jag fixa omslag och låttexter till det också.
Det blir nog bra...
Får fortsätta med det imorn. :)

NU kollar jag på Sex and the City.
Skriver mer senare. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0