I'm too damn lazy...

Åkte aldrig in till jobbet och sa upp mig idag i alla fall. 
jag hade planerat att göra det, och tänkte faktiskt åka, men sen började det blåsa och regne som in i helvete, och då tänkte jag vänta ett tag... och sen blev jag lat och orkade inte. 

sen kom jag på att det kanske vore smartare att åka in när jag ändå var på väg nånstans... om jag typ skulle in till stan och shoppa, åka hem till nån eller nåt, så kunde man ta det som ett stopp på vägen. 
så slösar man inte bort så myvcket tid. 
men egentligen... vad behöver jag min nuvarande tid till? 
sova? äta? slöa framför tv:n?
jag har ju typ gjort det jag ska den här sommaren... så jag har all tid i världen att bara åka in till jobbet och skriva på några jävla papper. 

men jag orkar inte. 
inte just nu i alla fall...
och nu är det helg. så det kanske blir nästan vecka... om jag inte kommer iväg imorgon. vilket jag antagligen inte gör. 

så...
jag är lat. 
måste börja träna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0