Inget idag, men jag skriver imorngon istället...

Egentligen är det där "idag" faktiskt "igår, och "imorgon" "idag", men det känns så off...
Jag har inte skrivit någonting idag... (igår)
Vet inte varför.
Jag tror att jag kanske borde ha haft saker att skriva om egentligen, har bara inte gjort det.

Bloggandet är konstigt.
Jag tycker det.
Jag kan fortfarande inte alls förstå hur vissa bloggar blir så mycket mer kända än andra.
Jag förstår det inte.
Helt enkelt.
Och jag borde kanske bara sluta fundera på det.

Jag är hungrig...
Inte så konstigt med tanke på att det enda jag ätit sen efter lunch är... en korv med bröd, och ett bröd, utan korv.
Och inget mer.
Jo, en kokosboll.
Men det var allt...

Jag borde gå och lägga mig "i tid".
Men det känns lite meningslöst på något sätt... När man inte måste.

Jag måste bli 18 och hitta ett jobb. Känner jag väldigt starkt.
Måste tjäna mina egna pengar...
Har letat på ams.se idag... hittade typ inget.
Eller, dvs inget som inte kräver minst 6 månaders erfarenhet i alla fall.
Men då är min fråga denna: Hur blir man nånsin erfaren om alla jobb kräver erfarenhet?
Nånstans måste man ju börja...
Och jag tror knappast att man räknar mina få veckor som telefonförsäljare som någon större erfarenhet...
Särskilt inte för de slags jobben jag vill åt.
Vad vill jag åt?
Jag vet inte riktigt.
Jag vill mest åt sånt som jag inte alls kan komma åt.
Dumt.

Men... nu måste jag sova.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0