Jag är trött som fan...

... och har ont i huvudet, igen.
Har haft det i några timmar nu.

Jag måste rensa min vovves öron. 
Så jävla jobbigt. 
Eller, egentligen är det ju inte alls jobbigt, men tanken på att jag måste göra det varannan/var tredje dag i flera år till är jobbig. 
Det tar typ 2 minuter, literally... men ändå. 
Jag orkar inte.
Men jag måste. 
Blä.
Men eftersom jag älskar min vovve och vill hans bästa gör jag det såklart. 
Annars mår hans öron inte bra, och inte han heller. 
Och då mår inte jag heller bra.

Vilket jag iofs inte gör.
Mitt huvud värker som sagt och jag känner mig spyfärdig fast ändå inte.

Nej... nu går jag och rensar vovveöron, borstar egna tänder och lägger mig i min sköööön säng och sover.
Jag mår nog bättre imorgon bitti.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0