Jag behöver... allt.

Varför blir det så för mig?
att i ena sekunden sitter jag och säger att jag har allt jag behöver, och att jag verkligen inte kan tänka mig något jag måste ha just då, för att i den andra sekunden sitta och behöva massor av saker. dyra saker. allt samtidigt.
det jag behöver just nu (eller snart iaf) är:

¤ Höstkläder (dvs typ en höstjacka, lite långärmade tröjor och sånt...)
¤ En extern hårddisk (min dator fungerar inte bra med så mkt skit och så lite plats längre)
¤ En systemkamera, antingen Canon EOS 400D eller 450D (okej... jag kanske inte "behöver" den, men för att utvecklas och kunna göra allt jag vill är den en stor del...)
¤ En ny Mp3 (min älskade dog för länge sedan och den jag använder nu är bara 512 mb. vilket är waaay för lite för mig)
¤ En ny mobil (okej... det skulle jag faktiskt klara mig utan, men det skulle kännas bra att ha en lite nyare modell...)

Och allt detta är saker som kostar mycket pengar.
jobbigt.

nu ska jag iaf kolla lite priser på dessa saker... för att se om det finns nåt rimligt.
jag fyller ju ändå år rätt snart... :)


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0