Jobbig dag.

Fy FAN vilken jobbig och irriterande dag...
CYKLADE till Hellasgården, där vi fick stå i regnet och vänta JÄTTELÄNGE.
De enda Konst och design-treorna som var där var Jag, Amanda, Kurtan och Hampus... alltså 4 stycken, inte mycket, med tanke på att vi är 18 stycken i vanliga fall... 
När lärarna stått och planerat i en liten ring väldigt länge, började vi ÄNTLIGEN. 
Men äntligen var inte riktigt äntligen egentligen, eftersom lekarna inte var så roliga i regnet.
Vi blev indelade i våra inriktningar först, och sen delade de hela inriktningen i 2 grupper.
Sen var det 3-kamp som gällde.
Första grenen var "norsk fylla", ni vet den där jobbiga grejen då man ska snurra runt en pinne (i vårt fall ett basebollträ) 10 ggr, och sen springa tillbaka, och då är man så jävla snurrig att man typ ramlar och springer helt snett åt helvete. 
jag blev alldeles sandig. 
Båda våra lag förlorade den grenen. 
Nästa gren var att vi skulle få plats typ 12 pers i en rockring... och där loosade vi också, båda lagen, för att vår domare var dum i huvudet. 
Och sista grenen var när man knyter ihop fötterna på 2 stycken, alltså står brevid varandra, så ska man gå tillsammans i slalom. 
Där hann inte ens jag och Kurtan köra, för vi var sist, och så förlorade vi igen, för att de andra fuskade som in i helvete, och även om vi sa till dem så gjorde inte domaren nått. 

Så vi loooosade ALLT!
men men... 
Och så trängde de in oss alla i ett litet rum, där de hade prisutdelning, och sen stack jag hem. 

nu måste jag dra, ska köpa pizza!

kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0